maandag 20 februari 2017

Met de rugzak op pad!

Vrij hebben in de voorjaarsvakantie....en wat ga je doen? Naar de zon.... kost nog al wat. Thuis blijven.... ook niet prettig. Dus, hopen op redelijk weer en dan een stukje wandelen op het pieterpad😊.

Alles geregeld, overnachten bij vrienden op de fiets en afsluiten met een weekendje bij Landal in Holten.

Klinkt goed, toch?

Ja, ik kan het mooi bedenken! Maar vrijdag kreeg ik last van m'n keel, ineens snipverkouden... Zaterdag gewerkt, voelde me niet echt goed. 'S avonds gegeten bij een vriendin in Alkmaar. Zondag was de keelpijn weg gelukkig! Evengoed ben ik niet fit... Maar ik laat me niet kennen en ben vanmorgen toch vertrokken.

Een wereldreis! Eerst met de auto naar Holten, toen met de trein naar Hardenberg, daarvandaan gelopen naar Rheeze. Met de rugzak... ow dat viel best wel een beetje tegen! En toen bleek mijn overnachtingsadres ook nog 2km van de route te liggen! Hoezo goed geregeld?

Nou ja, het zal wel goed komen. Morgen gewoon weer doorgaan! Ik loop morgen naar Ommen en hoop op beter weer als vandaag.

Want dat miezerige grijze.... dat is niet mijn favoriet! Het stuk van vandaag is waarschijnlijk erg mooi, als het zonnetje schijnt. Vandaag was het niet echt inspirerend.

Gelukkig was er een restaurant (de rheezerbelten) niet al te ver weg. En deze was ook open ivm de voorjaarsvakantie. Dus op tijd op weg, voor het donker binnen zijn is wel zo prettig. Hier is het namelijk niet zo goed verlicht 's avonds... De keuze viel op het pannenkoek restaurant en niet de bistro. Ben nog niet helemaal top en eten is lastig met een loopneus!
Een pannenkoek met ragout, erg lekker, en als afsluiting een klein stukje met stroop! Simpel maar lekker.

Vanavond op tijd naar bed, morgen pleisters onder de voeten en weer op pad. Ik heb mezelf wel getrakteerd op een nachtje bij het Hampshire hotel in Ommen. Ik heb zo'n flauw vermoeden dat het morgen een zware dag wordt...😰.

Mijn rugzak met het pietertje
Terugkijkend naar Hardenberg
Rheeze
Rheeze
Pannenkoek met ragout

2 opmerkingen:

  1. Mooi weer kun je helaas niet plannen, maar volgens verwachting heb je morgen goed wandelweer!
    Ik hoop dat je lekker gaat genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie omgeving, veel plezier!
    Ik heb wat virussen van je overgenomen dus die ben jij in ieder geval kwijt 😊
    De zon begint hier al te schijnen; ik stuur hem naar je toe. Groetjes, Dolly

    BeantwoordenVerwijderen