vrijdag 15 juli 2016

Dag 5

Vandaag een kortere etappe. Gisteren heeft er wel ingehakt... Te snel, te weinig pauzes en dan is bijna 19 km best heftig.

Vanmorgen leek het mooi weer te worden, dus nog snel even een wasje. Dat buiten gehangen en op weg naar Schoonoord. Dat werd m'n eindpunt en na gister wilde ik niet nog eens moeten haasten voor een bus. Dus staat m'n auto aan het eind en neem ik de bus naar het begin, Schoonloo.

Daar een kopje koffie gedaan en rond half 11 vertrokken terwijl de buien op kwamen... Ja hoor, echt waar! Het is me niet gegund om een dag te wandelen zonder dat ik naar de lucht hoef te kijken. Pff.

De route van vandaag was redelijk mooi, helaas veel modder. Dit werd oa veroorzaakt door grote vrachtwagens die boomstammen halen. Dat snap ik dus niet, waarom niet vaker rijden met een kleiner voertuig. Echt de paden zijn totaal vernield, zie de foto.

Er zaten een paar mooie stukjes tussen, maar ook wel saaie stukjes. Dus na 12 km was ik blij dat ik aan het oranje kanaal stond. Nog even door naar het dorp en dan is er koffie! En andere schoenen. En wat te eten....

Uiteindelijk is het droog gebleven, op wat spetters na. Nu zit ik voor het eerst deze week buiten! Eindelijk..

;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten