maandag 11 juli 2016

Groningen, deel 2

Vandaag weer een stukje gewandeld op het pieterpad. Omdat ik pas na 15u in m'n huisje kon, besloot ik m'n auto in Haren te zetten en met de bus naar Groningen te gaan.

Na een heerlijke tosti en een kop koffie, begon ik aan de wandeling terug naar de auto. Groningen is een mooie stad, echt wel een bezoek waard. Helaas speelt het weer niet mee, de 1e bui dient zich aan terwijl ik de stad verlaat.

Via de buitenwijken en grotendeels parallel aan de weg (gelukkig zat er wel water tussen..) liep ik richting zuiden. Langs het meer van Paterswolde bereikte ik na bijna 8km m'n auto.

Het was een redelijke wandeling, jammer van het weer! Op weg naar m'n huisje in Borger, kom ik langs het gebied waar ik de komende dagen doorheen ga wandelen. En daar kan ik alleen maar naar uitkijken!

Nu lekker met de beentjes omhoog, morgen gaan verder vanuit Haren.

1 opmerking:

  1. Duimen dat het weer de komende dagen een beetje meewerkt! En geen blaren lopen.... Moet wel lukken met je nieuwe zolen! Veel wandelplezier zus!

    BeantwoordenVerwijderen